2010. április 2., péntek

Iskola


Végre megtört a 2,5 heti esőzés. Bár ma reggel is esett,meg egy picit du. is de ma már sütött a nap is, igaz a szél mindig fúj. A belvárosban a legrosszabb, ott leviszi az ember fejét. Valamelyik nap gondolkoztam azon hogy ez lenne anyum rémálom városa vagy országa, mivel nem bírja a szelet.
Voltunk osztálykirándulni egy farmon ahol a birkákon kívül volt néhány tehén(nem magamra és nőtársaimra gondolok) de semmi más, érdekfeszítő volt a városi gyerekemnek aki öklendezett a bűztől. 50, 5 éves gyerekkel 4 tanár 3 szülő. Rám 4 gyerek volt bízva ehhez képest vagy 10-re vigyáztam, orrfújás, uzsonnáztatás, gumicsizma csere cipőre. Nem éppen jó pont a tanároknak. Na meg az sem hogy egy rakat gyereket felültettek vizes padokra traktor után csatlakoztatott nyitott kocsihoz, 70 km-es szélben, jégesőben. Még jó hogy vittem a gyerekre 2 kabátot meg magamra is. Bár meg lett mondva a szülőknek hogy a gyereket melegen öltöztessék fel, de mint már írtam ezek pólóba rohangálnak 6 fokban is, a gyerekeket is hasonlóan öltöztetik, így sok gyerek sírt annyira fázott, én a szélkabátom levettem, azzal takartam be 2 gyereket, a semminél az is jobb volt, de így is végigcsináltatták velük a túrát. Rettentően mérges voltam mind a tanárokra mind a gyerekek szüleire. A tanárokra azért mert én szívesen ott maradtam volna azzal a 4 gyerekkel akiken csak szélkabát és egy póló volt, de nem mivel, ez tanulmányi kirándulás volt ezért kötelező volt nekik is végignézni a birka etetést és a farmer dumáját végig hallgatni. A szülőkre meg azért mert nem hiszem el hogy reggel amikor hozták a gyereket suliba nem vették észre milyen hideg van, hogy már akkor is esett a jégeső + mennyire fúj a szél. Szóval végig mérgelődtem az egészet, mert nagyon sajnáltam a lila szájú kék arcú síró angol gyerkőcöket. Csodálkoznék rajta ha nem lenne komolyabb bajuk mostanra, pl tüdőgyulladás.
Megvettük a kocsinkat.Tegnap elhoztuk, ma visszavittük... Szerelik, ingyen, mivel 1 év garancia van rajtra.
2 hét iskolai szünet. Ezeknek a gyerekeknek többet van szünet mint iskola...
a Term= iskolába járás, a két term közötti idő a szünet. Még jó hogy elvileg van napközi ilyenkor a suliba, bár nem ingyen, de olcsóbb mint a bébiszitter.
Term 1 (Sept 3rd - Oct 24th)         Term 2 (Nov 3rd - Dec 19th)

Term 3 (Jan 5th - Feb 13th)           Term 4 (Feb 23rd - Apr 3rd )

Term 5 (Apr 20th - May 22nd)          Term 6 (June 1st - July 17th)   







3 megjegyzés:

  1. Szia! Végig olvastam az összes bejegyzésed! Örülök neki, nagyon szépen alakulnak a dolgaitok, és gyorsan.

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Szuperek a bejegyzések.Nagyon érdekes és olvasmányos.Peti nagyon nagy fiú.Igazán büszke lehetsz rá, és magatokra is.Nagyon szépen haladtok.Le a kalappal!További sikereket kívánok Nektek!

    VálaszTörlés