2010. április 30., péntek

Fogorvos illetve sebész vagy mit tudom én

Petya ma megkapta a behívóját fogkiszedésre, nem írom hogy foghúzásra mert nálam az azt jelenti hogy lidocain spray vagy injekció és kihúzza az orvos a fogóval. Május 7.-én pénteken reggel 9:30-ra van jelenésünk a kórházba, ott elaltatják majd kiszedik(nagymama itt abbahagyja az olvasást mert agyvérzést fog kapni)2 fogát. csak 1 rossz, de hogy majd szépen nőjjön a foga később, szimetrikusan, ezért ugyan ott alul a szembe lévőt is kihúzzák.reménykedem benne hogy a többi foga nem fog romlani, mert ugye ha húzni kell egy idő után elfogy a szájából a fog. Ezt nem értem mondjuk, mert amikor fogváltás van ugye nem kettesével peregnek ki a fogaink akkor sem, vagy igen? Én nem emlékszem mert nekem nem akartak kiperegni, ezért is néz ki úgy a fogsorom ahogy. Kb 3 órát leszünk ott összesen ha minden jól megy. Utoljára mikor altatták semmi nem ment jól az ébredésnél, remélem most másképp lesz és nem kell 1 napot a kórházban dekkolni.
Remélem mi is inkább egy ilyen 'élménnyel' gazdagodunk mint itt az apuka aki feltette a youtube-ra a fiát a foghúzás után aki még nagyban az altatószer hatása alatt van: David több mint 57 millióan látták, mondjuk én a gyerekemből nem fogok bazári majmot csinálni, tiniként elég ciki lesz szegénynek ez.

2 megjegyzés:

  1. Erről eszembe jut az a jókora kontraszt, ami az én tejfog-húzásomnál történt. Dokinéni megállított a szék MELLETT (bele már nem ültetett), megállapította, hogy van ott egy tejfog, ami nem oké, majd azzal a mozdulattal fogót ragadott és ott álltamban kirántotta a fogat. Meglepődni se volt időm :), meg nem is fájt, elvégre tejfog. Semmi rákészülés, vagy variálás, egyszerűen csak kitépte belőlem. :)

    Mondjuk a nyelvemet is hasonló tempóban vágták fel :D, de ott azért lefektettek (anyám meg ott sápadt jobbra-balra, mert 4 éves se voltam, én meg meg se nyikkantam, egyrészt időm nem volt rá, másrészt meg az se fájt).

    VálaszTörlés
  2. shel, le a kalappal! végigolvastam ezt a blogodat: eddig sem vágytam Angliába (máshova se), de most aztán pláne megbecsülöm a nyugodt kis 20 fokomat! :o)
    Foghúzáshoz sok drukk, ügyesek lesztek!
    Puszi, Florci

    VálaszTörlés