2010. április 10., szombat

OFF

Nagy álmom hogy vehessek magamnak egy profi fényképező gépet. Ki is néztem egyet kettőt. Csak Canon jöhet szóba mivel most is az van és meg is vagyok vele elégedve, csak már kinőttem, kell egy olyan gép amin több mindent be tudok állítani manuálisan. Viszont amíg nincs melóm gép sem lesz mivel 1-2 havi fizum fogja bánni(legkevesebb) mert ugyebár van egy gépház + alap lencse, de vannak még ilyen lencsék meg olyanok amik ehhez meg ahhoz jók. Mivel nem cigizem, nem kávézok és nem iszom (csak az a fránya csoki ne lenne), nekem ez a rossz és igen költséges szokásom. Mondjuk tuti, hogy ha megveszem ezt a gépet nem fogom lecserélni(haha...)max a lencséket bővíteni. Canon EOS 450 D vagy Canon 50 D. Valószínű 50 D lesz belőle.Egyszer, valamikor...



2 megjegyzés:

  1. Zsuzsa! Szerintem is remekek a Cannon-ok... És a régi gépeddel mit csinálsz? Szurkolok, hogy mielőbb összejöjjön a meló, és a fotógép is!
    A páromnak Fuji-ja van, de valamiért én nem szeretem. Az utolsó fotógép amivel szerettem dolgozni, az egy RICOH, analóg gép volt. No az sem mai csirke!

    VálaszTörlés
  2. Megtartom azt is pótnak jó az is, vagy majd az ember azzal fényképez.Nem ártana neki is megtanulnia. :)

    VálaszTörlés