2010. április 26., hétfő

blogdíj

Ezt a blogdíjat Florcitól kaptam. Továbbpasszolnám azoknak akik esetleg még nem kapták meg.
A tennivalók:
1. Tedd be a blogodba a cukker blogger logót!
2. Nevezd meg, akitől kaptad!
3. Válaszolj a kérdésekre!
4. Nevezz meg 6 bloggert (belinkelve), akiknek továbbadod!
5. Értesítsd az érintetteket!
 
Kedvenc:
Íróm: Dr. Seuss
Könyvem: Flowers for Algrenon
Italom: víz, almalé de csakis ha 100%-os és friss, antialkoholista vagyok.
Ételem: pot roast, csirkés fajita
Énekesem: Rob Thomas, Jason Mraz
Énekesnőm: ilyen nincs
Színészem/színésznőm: Robert De Niro, Sean Connery,a mostani színész felhozatal valami siralmas
Együttes: anno a Bon Jovi volt meg az Aerosmith, ma már nincs
Dj: ATB
Színem: Fekete, fehér szürke... nem vagyok színes egyéniség. :)
Dalom: Life is wonderful, Butterfly- Jason Mraz
Sorozat: Lost(lassan már elvesztettem én is a fonalat), CSI
Mozi film: Bronxi mese
Hangszerem: gitár, zongora
Hónap:attól függ hol, UK: április, május, Magyarország:Július, USA: október, december
Nap:mindegyik egyszer véget ér úgyhogy mindegyik
Évszak:mindegyik ha télen nincs -40, nyáron nincs +40 és ha tavasszal és ősszel nem egyfolytában esik.
Napszak: Reggel
Sport: hahaha ha lustaság fájna ordítanék, szeretek sétálni, túrázni, menni csak menni,de nem sportolok semmit.
Bloggerem: nincs kedvenc, mindenki az. :) na jó kiemelem mondjuk a stílusa miatt Jiszisz-t
Kommentelőm: mindenki, még az is aki negatívat ír esetleg, szeretem az őszinte embereket.
Kedvenc idézet: nem tudom kitől származik, nem is szeretném lefordítani mivel anyukám is olvassa az oldalt. :)
They say I'm a bitch...I disagree slightly...I just don't know how to say FUCK YOU politely.


1 megjegyzés: