2010. április 27., kedd

Ez+ Az

Első vagy második nap miután megérkeztünk Petyus kijelentette hogy neki tetszik ez a hely mert nyugodt, bevallom akkor én máshogy gondoltam, valószínű azért mert nagy volt a nyomás rajtunk. 2 napunk volt arra hogy albérletet találjunk, reggeltől estig rohangáltunk a belvárosban, mást sem láttam mint az ember tömeget. Azóta beleszerettem ebbe a városba, leginkább abba a részébe ahol mi lakunk Plymptonba. Nyugodt és biztonságos, a gyerekek 8-9 évesen kint rohangálnak, bicikliznek, játszótereznek szülői felügyelet nélkül legtöbbjük a kistestvérét is húzza maga után, otthon nem szívesen engedtem volna le egyedül a kisebbségi kölykök miatt. Kb. olyan mintha vissza mentem volna az időbe amikor én voltam gyerek, amikor még le lehetett úgy menni hogy nem verik össze a gyereket csak úgy heccből, vagy veszik el a mobilját illetve biciklijét. Szereti az iskolát, minden nap csinálnak valami újat, keratívkodnak, érdekessé teszik a tanárok az órákat, kint piknikeznek, sütit sütnek, számtech órájuk van, a tanárok pedig magyarul tanulnak. :) Szegényeket sajnálom, de Peti ugyebár most épp nem akar angolul megszólalni, muszáj vele valahogy kommunikálniuk. A múlt héten volt a Brit hét ami arról szólt mit jelent Britnek lenni, összetartás stb., királynő szülinapjára sütöttek sütit, majd az egész iskola együtt kint ette meg a sütiket egy nagy piknik keretében, tanultak valamit a sárkányokról is ez nem tudom hogy jön a királynőhöz de mindegy. Lehet hogy királylány sárkány mese vonatkozásban.




1 megjegyzés: