2010. március 30., kedd

angolok, szél, eső és hideg

2 hete esik ez az átkozott eső. Hol kevésbé hol nagyon,néha fentről, néha lentről, néha szemből. Emellé még fincsi kis szél is társul ami az eső elleni védekezést lehetetlenné teszi. 6-9 fok van itt, de ezek még most is pólóban  flangálnak én meg nagykabátban megfagyok readásul az esőtől még így is vizes leszek. Bár lehet hogy ők az gondolják hogyha úgyis vizes lesz a motyó akkor minek vegyék fel,a törülköző hamarabb megszárítja őket. Holnap osztálykirándulás egy farmra, vagy inkább tanulmányi kirándulás.. Holnapra 70 km/h-s szelet és havas esőt mondanak, de ezeket nem izgatja. Gumicsizmát meg esőkabátot szerezzünk be kész kalap csókolom. Na ja, csak az nem olyan könnyű. Esőkabátot nem találtam még nagyobb áruházakban sem, esernyő is csak elvétve van itt ott. Mondjuk nem is használják, meg amúgy sem lehet ekkora szélben esernyőnek hasznát venni úgyhogy ez ok. De miért nincs esőkabát meg gumicsizma? Kertészeti részlegen találtunk egy eldugott boltban gumicsizmát, meg a gyereknek egy szélkabátot ami vízlepergető. Majd ráhúzom a másik kabátjára. Én meg majd Mary Poppins leszek és elszállok az esernyőmmel. Nekem is vettünk gumicsizmát. Lehetett választani a leopárdmintásból ami a brit zászló színeiben pompázott és a rószaszín retró pöttyösből, az utóbbit választottam. Szóval ezeknek szerintem még nem esett le hogy itt milyen idő van vagy csak egyszerűen nem érdekli őket. Fura alakok az már biztos. Eddig mindig azt gondoltam hogy minket már csak az oroszok tudnak túlszárnyalni az angolok ehhez képest minden nap seggrészegre isszák magukat. A péntek szombat este szerintem az ország 80 százaléka alkohol mámorba ünnepel. Hogy mit azt nem tudom valamit.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése