2010. március 9., kedd


Imádom az angolokat mondtam már? :) Illetve a mentalitásukat. Netünk még mindig nincs, az ügyintéző hölgy akinek kellene intéznie a cuccost 1 hónapja, közölte velünk hogy majd megoldódik a dolog valahogy. Ma fog a dolog megoldódni, ugyanis bemegyek és visszamondom az egészet, keresek egy olyan céget ahol nem ez a hozzáállás. Remélem nem kezdődik az egész herce hurca előről.


Szót kell ejtenem még annak a cégnek a vezetőjéről aki kiadta nekünk a lakást. Na ő a másik véglet a ritkábbik fajta aki nem néz le minket. Jan.28.-án csütörtök este érkeztünk ugyebár ide, én már beszéltem vele egyszer otthonról előtte, mondta hogyha kijövünk mindenképpen találunk megoldást a szállásra. Kijöttünk felhívtam , pénteken találkoztunk, szombaton este elvitt minket a lakást nézni, vasárnap saját szabadidejét feláldozva segített elköltözni a nagy bőröndökkel. Akkor említette hogy van egy pár ismerőse akinek étterme van majd szól Peti érdekében, ő ugyebár szakács. Nem gondoltuk volna hogy meg is fogja tenni, az már túl szép lett volna. Tegnap hívott hogy pár órán belül hívnak majd minket egy étteremből. Petit behívták elbeszélgetésre, felvették, ma kezd. :)

Szóval sínen vagyunk mint József Attila. :) Most már csak nekem kell valami délelőtti munkát találni(mission impossible), mivel Peti 11-23 között dolgozik majd.

Statisztika aki esetleg gondolkozik azon hogy kijöjjön:

Eddig 1 hónap alatt 40 önéletrajzot küldtünk szét, 2-en hívtak vissza minket interjúra, ebből én még várom az eredményt. 2-szer kaptam olyan visszajelzést hogy túlképzett vagyok(takarító munka, KFC), egyszer olyat hogy adatrögzítőnek nincs elég irodai tapasztalatom, szerintem ezt ők sem gondolták komolyan, mivel kb. összesen 8 év tapasztalatom van, a bajuk leginkább az hogy nem vagyok angol. Megértem, én sem alkalmaznék külföldit otthon magyar helyett ha van olyan jelentkező aki megfelelő, de akkor ne azt hozzák fel indoknak hogy nincs elég tapasztalatom.

Plympton városkában lakunk, Plymouth belvárosától 15 percre busszal. Nagyon szép hely. Nem zajos, kertváros, nyugis, leginkább családok laknak itt vagy öregek, jók az iskolák, a mellettünk lévő pataknál kacsák laknak, az előttünk lévő zöld területen meg néha egy mókus szokott szaladgálni. Minden nap mikor az idő engedi kirándulni megyünk a környékre.

Az időjárás elég jó. Kb 3-4 naponta esik, akkor sem egész nap, csak szakaszosan, 10 perc múlva meg süt a nap. A legnagyobb gondot a szél okozza, mert az minden nap fúj, de nem ám szellőcske, hanem a tenger felől jövő erős szél. Ha Plymouthba vagyunk és nagyon erősen fúj a szél behozza a tengervizet és olyan mintha köd szitálna.

Petya imád ott lenni, tegnap délután is láttunk a kikötőben 2 hadihajót. Nagyon érdeklik a torpedók és a hasonlók, bár most átállt a bolygókra és az űrhajókra. Következő állomásunk a NASA lesz, odaköltözünk mellé. :)

Ime pár kép, az első összeállítás mamának bizonyítékul, hogy még nem nyírtuk ki az unokáját, bár már érik rá a viselkedése miatt.



A második a környékről.



Update. Miota ezt irtam Petyusnak kiesett a fogabaol a tomes, szerdara kaptunk hetfo reggel idopontot. kepesek a gyereket kinozni, ugyanis itt nincs kulon gyerek fogorvos, vagy gyerek orvos. A suli meg egy kulon tortura lesz, marmint az hogy beirassuk valahova.


2 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyesek vagytok, vigyázzatok magatokra!!!
    Kitartás :)
    Nyuszi a mamanetről

    VálaszTörlés
  2. Jaj, de jó, hogy már a meló is alakul! A fogorvoshoz kitartást! Ősszel már megy suliba Petyus???

    VálaszTörlés