2010. június 5., szombat

nagy pofám van

Petinek nem akarták kifizteni az utolsó heti bérét, mert hiába mondott fel, két hetet még ott dolgozott, de nem volt hajlandó megvárni amíg új szakácsot találnak, na emiatt nem akarták kifizetni. Utána olvastam a dolgoknak, bementünk, kinyitottam a szám, 2 nappal később ott várt Petire a fizuja. Büszke vagyok magamra, sosem hagytam magam ilyen téren meg más téren sem kihasználni, azért mégiscsak 1 heti fizuról van szó, ami pont fedezi 2 havi áramszámlánkat.
Tegnap behívták Petit állásinterjúra az öregek otthonába ahol dolgozom. Igaz hogy csak helyettes szakács állás lenne, de addig amíg nem talál normálisat ez is megfelel. Sőt a ha hirtelen kell nekik szakács mert pl beteg lett a másik akkor 2,5 szeres órabér jár. Ha valaki csak szabira megy akkor 'csak' másfélszeres.
De addig sem halunk éhen,a gyerek nem szenved hiányt semmiben mert 1 fizetésből kijövünk, úgyhogy nem küldöm haza a gyereket, anyukámnak üzenem hogy megnyugodjon.

Az idő egyébként itt gyönyörű, kb 3-4 fokkal több mint a belvárosba és a szél sem fúj már minden nap. tegnap 25 fok körül volt itt, bementünk a városba és meg akartam fagyni, fújt a hideg szél az óceán felől.
Ma még szabadnapos vagyok, holnap és holnap után hosszú napozom(2 műszakot egybe lehúzok). Tök jó mert pont erre a két napra mondanak esőt. Ilyenkor haza jövök beesek a fürdőkádba utána meg az ágyba... 54 óra azért megterhelő, főleg ha fizikai melóról van szó, majd hozzászokok. :)

2 megjegyzés:

  1. ügyes vagy! ne is hagyd magad! Ami jár az jár!
    Hát, biztos nem kellemes az az óceán felől fújdogáló szél!!!! :D
    Majd hozz még képeket! Imádoma fotóidat!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ügyes vagy! Örülök, hogy ilyen jól feltalálod Magas!

    VálaszTörlés