2010. június 23., szerda

....

Mavis ma reggel meghalt. Végülis teljesült a kívánságom mert az előtt halt meg hogy bementem volna melózni, de még nem vitték el. Szerencsére áttettek ma egy másik szintre mert ott kevés volt az ember, nem szerettem volna pont én felöltöztetni és megmosdatni. Itt ugyanis ez a szokás. Furcsa lesz bemenni úgy a szobába hogy nincs ott, még akkor is ha tudatosan távol tartottam tőle magam. Ő volt az egyik akiről sejtettem mikor keztdtem hogy nem sokáig fogja bírni, van egy másik páciens is akit igyekszem nem megszeretni.
Ursula szerencsére kitartóan kiabál úgyhogy ő jól van, lassan kisajátít magának.
Sister Cliever(apáca) jövő hónapban lesz 100 éves. Hihetetlenül gyönyörű bőre van, szinte nincs is rajta ránc, bár beszélni és mozogni már nem tud, de mindent ért és a szemével úgyahogy ki tud fejezni dolgokat.

2 megjegyzés:

  1. Sok erőt Neked a munkádhoz, szép és nemes, de nagyon nehéz lehet.

    VálaszTörlés
  2. Köszi Szilvi! nem találom olyan nehéznek, valószínű azért mert olyanok mint a gyerekek, rengeteg szeretetet adnak és nagyon őszinték

    VálaszTörlés