2010. július 18., vasárnap

Murphy törvénye

A gyerek mindig pénteken vagy szombaton lesz beteg.
Általában pont akkor, mikor ritkán szabad napom van. 3 hete is akkor hányta össze a lakást és lázasodott be, mikor hétvége volt és szabadnapos voltam. Tegnap este belázasodott 38.7 volt a hőmérséklete, de nem hányt, nem köhög,nem fáj semmije, úgyhogy halvány lila fingom sincs hogy mi kínja van. Lehet hogy csak a rosszaság jön ki rajta újabb formában. Éjszaka mellettem aludt, amikor éreztem hogy lázas, adtam neki lázcsillapítót, persze felkelt, kb 1 órán keresztül beszélt és beszélt hogy most pusztulnak a bacilusok, meg a vírusok a gyógyszertől. Puffogot, durrogot mintha a gyógyszer lövöldözne, aludni nem aludt. Ezt hajnalban még egyszer eljátszotta. Most hulla vagyok. Ő meg nézi a transformerst és tovább puffog és durrog és harcol a lázzal.

2 megjegyzés:

  1. Remélem azóta semmi betegség nem jelentkezett és te is kialudhattad magad :D !

    VálaszTörlés
  2. Azóta neki elmúlt a láza, most mi vagyunk lázasak. :)

    VálaszTörlés