2010. július 16., péntek

Charles

Van egy hosszú lábú pókunk a fürdőbe, kb 1 hónapja lakik velünk. Növöget is szépen, pedig bogár nem igazán akad idebent. Charles nevet kapta a keresztségben, bár nem keresztes pók. Azért választottam ezt a nevet mert a hosszú lábaival és idétlen kinézetével pont olyan mint a királynő fia. Hol az egyik sarokban lakik hol a másikban, de eddig a fürdőből még nem merészkedett ki. Valahogy ezt nem is bánom.
Petya tegnap egy hernyót hozott haza, most egy műanyag ételes dobozban figyel. Szerintem megdöglött mivel akkor sem moccan ha hozzáérek, pedig fúrtunk  a dobozára lyukat. De lehet hogy csak alszik. Petya azt várja hogy bebábozódjon és pillangó legyen belőle. Ha holnapig nem mozdul kidobjuk. Majd keresünk gilisztát és elnevezzük Kittikének (ez volt az én gilisztám neve mikor kicsi voltam), azok jobban bírják a kiképzést.

Kiskertem a konyhában



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése