2010. szeptember 18., szombat

életjel

Kezdem hanyagolni a blogot. Trehány disznó vagyok, vagy csak elfoglalt, de lehet hogy mindkettő. A fogam a helyén nem csináltak vele semmit, szednem kellett az antibiotikumot és ha majd megint fáj menjek vissza. Az angol eü ellátásról jót vagy semmit. Szóval inkább nem írok semmit. A meló sem változott, csak kaptunk 3 új pácienst, az egyik egy ex pap(férfi) akinek a szobájában apácák képei vannak, komolyan nem értem a vallást vagy a szabályokat, de lehet hogy ez valami szabad egyház, a másik páciens egy német nő aki már késsel is fenyegetett engem hogy megöl(esténként elborul az agya és azt hiszi hogy a háborúban van na akkor kész röhej az egész), a harmadik pedig egy 79 éves gyalogkakukk aki naponta 5 ápolót fáraszt ki fizikailag. komolyan mondom hogy a 79 éves nő, kinéz vagy 55-nek + olyan gyorsan megy hogy rohanni kell utána, nem ül le egy percre sem, így óránkénti váltásban dolgoznak vele az ápolók, nővérek és az apácák. Na ki a kedvence??? Én. Felszökik hozzám ha épp nem azon a szinten vagyok ahol ő van aztán ha épp dolgom lenne elrángat onnan hogy menjek vele, a múltkor sikerült 1 órára leültetnem úgy hogy a zongorán klimpíroztunk együtt. Élvezetes lehetett hallgatni a többieknek...ő sem tud zongorázni meg én sem. Na jó a boci boci tarka az megy.
Hideg van éjszaka 8 fok nappal 16-17, de legalább süt a nap, gyönyörű a táj, kezdenek a levelek színesedni. Imádom az őszt.
Mióta Peti dolgozik nem sok időt töltünk együtt. Én hétközben dolgozom 40-46 órát, Peti hétvégén 7-19-ig + hétfőn 7-14-ig dolgozik, így max este látjuk egymást meg amikor félnapos vagyok akkor délelőtt.Szabadnapunk nincs együtt. Ez van ezt kell szeretni, a gyerekre valakinek vigyázni kell.
Az iskola elkezdődött, Petya már mondatokban beszél angolul., hihetetlenül gyorsan tanul.  A suli nagyon jó, nem krétás táblák vannak hanem elektronikusak, minden számítógéppel történik. Szereti az iskolát, jól tanul,okos, tovább tud számolni mint a többiek csak a viselkedésével vannak problémák. Hamar megunja a dolgokat és olyankor idétlenkedik.


2 megjegyzés: